maanantai 5. syyskuuta 2016

Äiti mä meen nyt!

villakoira söpö
Saako nää pakata mukaan?

Nyt se vihdoin tapahtuu. Läksiäiset on pidetty, laukut, ainakin melkein, pakattu ja heipat sanottu (jos oon unohtanut sanoa jollekin joka tätä lukee, niin sori ja heippa!). Huomenna tähän aikaan mä olen Ranskassa. Huomenna pääsen laittamaan mun kaikki ranskankieliset aivosolut testiin, sittenpähän selviää, onko koko kesän Duolingon pelaamisesta (ja ehkä myös niistä kahdeksasta vuodesta, joina oon ranskaa koulussa opetellut) ollut hyötyä ja oonko vahingossa sattunut oppimaankin jotain. Tuntuu ihan uskomattomalta. Tuntuu että aika on toisaalta mennyt iha sairaan nopeasti, samalla tuntuu, että oon odottanut ikuisuuden että tämä hetki koittaa. On vähän sellainen olo etten oo ihan sisäistänyt tätä että oon tosissaan lähdössä pois kotoa moneksi kuukaudeksi.


ystävät ryhmäkuva juhlat
Kuva läksiäisistä lauantailta :)

Jännittää. Jännittää niin paljon etten tiedä miten päin olla. Toivottavasti en ala sekoilla siellä lentokentällä niin pahasti etten pääse perille. Vaihdan lentoa Tukholmassa, että jos jotain sattuu, voin vaikka selvittää ongelmat sitten sujuvalla ruotsin kielellä :-) Eipä mulla muuta, toivottakaa onnea, seuraavan kerran (toivottavasti) kirjoittelen sitten Ranskanmaalta. Seikkailu alkakoon!

matkalle samsonite matkalaukku
Minä ja matkalaukut ollaan valmiita lähtöön!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti