lauantai 9. heinäkuuta 2016

Tehtävää ja tunnelmia

Lentolippu on ostettu. 5. syyskuuta vähän ennen puolta päivää mun pitäisi olla Geneven lentokentällä, josta mun hostäiti tulee hakemaan mut. Kelaan on ilmoitettu muutosta ja autokoulun viimeinen vaihe on hoidossa. Paljon on vielä tehtävää mutta jonkin verran on jo myös tehty. Olo on tosi hassu. Toisaalta en millään malttaisi odottaa syyskuuhun, toisaalta en haluaisi että se ikinä tulisikaan. Mutta sitten taas mä haluaisin jo mennä. Mä luulen, että fiilikset vaihtuu vielä aika moneen kertaan ennen lähtöä.

Oon yrittänyt tehdä listaa tärkeistä asioista, jotka pitää hoitaa ennen lähtöä. Mä olen yrittänyt googlailla mitä kaikkea pitäisi ilmoittaa yms. mutta aika heikoilla tuloksilla, näillä siis mennään ja toivotaan ettei joku tärkeä juttu puutu.

tehtävälista ulkomaille muutto

Onneksi on vielä hyvin aikaa, en aio ottaa stressiä. Näihin tunnelmiin, bonne nuit!


PS. Miten aina kun luen/kuulen sanat "to do", mulla alkaa soimaan päässä Vaaleanpunaisen pantterin tunnari?

4 kommenttia:

  1. Mulla on lähtö kahden viikon päästä jo, ja alkaa vähitellen iskeä paniikki! Ausseihin olen menossa ja viisumit, rokotukset, ilmoitukset kelaan, autokoulu, reseptit ymym. mitä näitä nyt on, on hoidossa, mut jotenkin tuntuu et oon kummiskin unohtanut jotain merkittävää :D Mutta listan tekeminen kyllä auttaa aina pysymään kartalla kaikesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mut onneks melkeen kaikki selviää vaikka unohtaiskin jonkun jutun, tuskin melkeen mikään niin tärkee on et pitäs takasin kotiin lähteä :D

      Poista
  2. Eurooppaan mennessä ei onneks edes tartte paljon mitään ^^ Ei tosta sun listasta ainakaan mitään oikeesti tärkeetä puutu :D

    VastaaPoista