maanantai 18. heinäkuuta 2016

Kysymyksiä, kysymyksiä

Mulla on niin paljon kysymyksiä. Osa selvitettävissä pienellä googlailulla, osa selviää vasta ajan myötä, jos silloinkaan.



Saanko mä kavereita?
Voiko vettä juoda hanasta?
Onko siellä hirveän vaikea ajaa autolla?
Onko siellä hyvä kuntosali ja voinko käydä spinningissä, jonka kanssa meillä on erittäin vahva viha-rakkaussuhde? Jaksanko mä käydä siellä salilla?
Opinko mä juomaan viiniä ja syömään juustoja?
Osaanko mä teititellä oikein?
Kuka värjää mun tukan jos Anna tai Pinja ei oo sitä tekemässä?

Näitä pikkuveijareita tulee ikävä siitä ei ole epäilystäkään
Entä jos unohdan tehdä jonkun ilmotuksen ja saan turpaan joltain virastolta?
Mitä jos ne lapset ei tottele yhtään?
Kuinka nopeasti tulee ekat itkuraivarit kun en ymmärrä mitä mulle puhutaan enkä osaa sanoa mitään järkevää?
Miten pärjään kun mun rakas jää armeijaan ja mä lähden monen tuhannen kilometrin päähän?
Entä jos se perhe ei olekaan yhtään kiva?
Toisaalta, entä jos kaikki meneekin hyvin ja stressailin turhia?                                                   


Ja lopuksi se tärkein eli syökö ne kissat mut siellä??

cat funny weirdkuva täältä

2 kommenttia:

  1. Hienoa että keskityit tohon tärkeimpään, eli kissaongelmaan. Sanoisin että kissat haistaa inhon tosi helposti, ja jos näytät tippaakaan pelkoa, sut tullaan syömään silmänräpäyksessä.
    Haluan olla pilkunviilaaja ja kysyä, eikö sulla tule ikävä klasua ja kaikkia meitä Vaskivuoressa tavattuja upeita ihmisiä?? Haluan myös kysyä, että miten sä uskallat tempasta tälleen... miks mä en uskalla :DD
    Jokatapauksessa, jään tietysti seurailemaan ja myötävaikuttamaan huvittavilla kommenteillani blogiisi! Olkoon identiteettini salainen ;)
    -ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tämä kissaongelmahan on se suurin ja vakavin koskien tätä mun lähtöä siinä oot aivan oikeassa! Mutta korjatakseni haluan huomauttaa, että en inhoa kissoja vaan pelkään niitä koska ne ovat aivan älyttömän ilkeitä, tyhmät kisut :(
      Vaskista, vaskislaisia ja varsinkin Klasua tulee älytön ikävä mutta yritän parhaani. Mukavaa että aiot jäädä seuraamaan blogiani, tervetuloa kommentoimaan myös seuraavaa postausta :)

      Poista